hemma från skolan.

Om jag tänker tillbaka hur allt såg ut förra vintern. Kan jag medge att
ska faktiskt saknar det. Jag saknar min dagar tillsammans med min
bästa vän, & hur vi umgicks hemma hos joakim i lambohov.
Kommer du ihåg våra bussturer hem till dig? Det gör iallafall jag.


Idag som igår har jag varit hemma från skolan. Har haft ont i halsen
& mått illa. I tisdags hade jag studiedag också, jätte skönt. Är redan
skolatrött. Men imorgon blir det skola. Måste faktiskt gå dit, har matte
prov som jag inte tränat något på alls, men vi får se hur det går.
Just nu sitter jag & väntar på att älskling ska komma hem, han slutar väl snart.
Försökte nyss få i mig något att äta, mår illa for the moment. Går väl över.
Skriver kanske senare. 'Vi får se. Tills dess får ni ha det bra!

hej förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0