SKIT DÅLIG PÅ ATT SKRIVA I BLOGGEN!

ja ja ja, jag vet att jag inte skrivit på as länge, känns det som iallafall.
men det ska ändras!
idag har jag gått till skolan och sen efter skolan så mötte älskling mig vid skolan ;)
när vi kom hem så var både jag och älskling jätte trötta eftersom jaqg gick i skolan och han jobbade,
så när  vi kom hem så sov vi någon time. as skönt!
när vi vaknade så gick jag och bby till coop extra och köpte glass och godis och lite läsk eller... han bjöd mig,
för att det är så synd om mig för att jag börjar bli sjuk, inte så skönt dåra :<8
när vi kom från coop så duscha vi och nu sitter vi här och kollar på Grey's Anatomy ;)
nej, nu ska jag va social med bby och mysa!
men vi hörs senare babes.  kisses tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0