OJ, OJ, OJ ....

nu var det ett bra tag sen jag skrev. jag vet inte riktigt varför. hr väl annat för mig.
massor med saker jag måste tänka på, vänner jag måste ägna mer tid åt, & sen umgås
jag ju med baby, vilket är skit skönt! igår gick vi ju på bio liksom, awesome? ja!

älskar den killen alltså. god.

men ska försöka skriva, när jag har tid. har ju lov nu, måste ju göra annat, hallå? haha.
ska ta & höra av mig till emma, det var ju ett tag sen, saknar dg tjejen! you are still my bestfriend.
älskling sitter & spelar just nu, & jag sitter vid datorn, nördar`? haha, ja.
kollar igenom min bdb lite, var evigheter sen jag var inne där. känns som om jag har flera hundra
vänner att kolla igenom. haha. men, ja, jag skriver antagligen senare ikväll, om jag & baby inte ska
göra något, vi har inte bestämt än. men ni får ha det bra, puss!

har inte min sladd till mobilen med mig så jag kan inte lägga in bilder, synd, jag vet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0