OCH NU VAR VI HÄR IGEN ... f*n!

haha, seriöst nu. min blogg sjunker bara för varje dag som går. suger det?`ja lite faktiskt.
försöker bättre mig men ... har faktiskt ett liv utanför den här cybervärlden.
som idag te.x först vaknade jag, (älskling sov fortfarande då) gick upp, kollade på tv, rökte
sen vaknade älskling & låg där & såg söt ut. sen duschade vi, fixade oss lite smått, gick till jocke,
träffade honom & emma, stack till nära dig med älskling mamma, sen kom alex, då kollade vi på film
sen spelade vi, sen spelade dem, då passade jag på att göra ansiktsmasker & grejer. & nu kollar vi
på film igen. där fick ni sammanfattningen av min/våran dag. hörs vi inte sen, hörs vi antagligen imorgon.
ha det bra tills dess & sakna mig inte för mycket, haha! pussar /tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0