MATILDA HISSAR & DISSAR!



idag är det något i stan som heter ''club sensation'', som min killes kompis
typ ''tar hand om'' & hans bror osv osv osv. skit tråkigt, visst kommer det
artister som kanske är lite kul att se på & visst skulle det kanske vara lite
kul att gå på. men ingenting som jag skulle orka
gå på. jag menar små blondiner som springer runt & spelar dumma, eller vad
vet jag? men nej, jag ska iallafall inte gå, umgås hellre med baby, eftersom att
han heller inte orkar gå. sen kostar det ju 140 kr typ? vad är meningen med det då? haha.
140 spänn för en artist som är ute & att stå & små dansa lite? nej tack! ;)





... pälsjackor, visst folk kan tycka att det är så otroligt att gå runt med ett
dött djur på kroppen, men det finns ju faktiskt fejk - pälsjackor med, eller hur?
tänk på det! de flesta som har pälsjackor har köpt de på cubus eller h&m, vilket
då 'är fejk, oftast. själv så hissar jag inte döda djur på kroppen, men snyggt äre!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0