HERREN MIN SKAPARE ... typ?

nu var det verkligen ett bra tag sedan jag skrev här i bloggen.
men jag har haft lov, eller jag har fortfarande lov! så jag har gjort lite saker.
gick på stan med mamma igår, eller iförrigår eller när det nu var & inhandlade kläder,
vilket verkligen var ett måste! skönt att ha det gjort. mamma är bäst, tack mamma <3

imorgon blir det nog att umgås med emma & jocke & baby - är hod baby nu & har varit det
hela veckan, sen i fredags faktiskt. iaf ... imorgon ska vi ner på stan & träffa emma & jocke
som sagt. sen blir det lite mys med de & lite annat ... hmm?

& jag ber om ursäkt för min så otroligt dåliga update. men efter lovet ska jag försöka bättra mig.
älskling stack nyss in i duschen & jag ska väl ut & röka. sen bli det myskväll! ;)
nu fick jag sms, så ska dra mig. hörs senare. kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0