HEMMA IGEN BITCHES! missed me? ;)

hej babes!


det var ett tag sen nu ju. men jag har umgåtts med baby hela helgen, hemma hos honom.
& jag har ett liv utanför cybervärlden ... faktiskt! haha.
men vi kom hem till mig för ett tag sen, baby ska sussa hos mig inatt, skönt! vill inte vara
en enda sekund utan honom :)´iaf ... när vi kom hem till mig så tog jag fram mitt löshår,
jag hade ju löshår förut, för er som inte visste det ;) så jag tänkte använda det igen, hade
ju typ en meter löshår kvar, hahah! men så jag satte i det i håret & hade tänkt att ni skulle få en
före & efter bild, so here you go babes!


jag skriver fint i paint, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävlar va fet du e!

2009-10-06 @ 23:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0