GODMORGON!

godmorgon babes!

nu är det såhär att jag ska försöka blogga mer nu, har haft världens bloggtorka
jätte länge. men det försvinner som alltid! hoppas att ni fortfarande stannar kvar
& läser om vad jag har att säga, haha!

nej nu ska jag iallafall dra till skolan, eller ja snart, ska fixa klart mig helt & sen drar jag.
har utvecklingssamtal idag, vi får se hur det går, det är iallafall inte efter skoltid så det är
en bra sak! älskling stack för en stund sen, han börjar ju lite tidigare än mig & hans skola
ligger nere på stan. men nu ska jag iallafall fixa klart mig & sen ska jag dra, så vi får höras
om några timmar. ha det bra! pussar


ser jätte brun ut i fejjan & har kines ögon på bilden, men jag är så trött! snygg ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett fuuuuuuul äckeljävel

2009-10-16 @ 00:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0