EMMA - JAG SAKNAR DIG!

om jag ska säga sanningen så trodde jag faktiskt aldrig att det skulle bli såhär,
inte mellan oss. jag saknar våran tid tillsammans & jag saknar min bästavän.
jag vet inte varför, eller jag vet inte över huvudtaget varför det blev såhär.
kommer du ihåg första gången du & jag träffades? haha, jag var så himla blyg
& du försökte liksom prata för att få mig att inte vara så blyg. du har alltid varit
så pratglad & det är bara en av de 10000 sakerna jag älskar med dig.
du är fortfarande min storasyster & det kommer du alltid va.

Emma, min allra bästavän, jag vill bara att du ska veta att jag är samma person
som du alltid känt. jag är fortfarande gamla vanliga matildarodas.
jag älskar dig fortfarande, du är fortfarande min allra bästavän.


gammal bild på mig & emma, men emma är fortfarande lika vacker <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig också, men jag känner att våra prioriteter inte går ihop på några sätt.

Jag saknar verkligen hur nära vi var,

du blev min syster, min allra bästa vän, hela min värld.

Jag slutar aldrig älska dig Tilda, däremot börjar jag tröttna på att försöka fixa allt med tanke på hur våra prioriteter ser ut.

Du får visa att du är samma Matilda Rodas jag kallade syster helt enkelt.



Men vad som än händer vill jag att du ska veta att jag har och kommer alltid att ha minnena och tiderna med dig med mig, vart jag än går.

I love you and thats the truth.

2009-10-21 @ 16:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0