DAGS ATT SOVA!

hej babes!

nu ska jag & baby gå & lägga oss. det har varit en lång & jobbig dag idag.
men nu är allt okej. min mamma är världens sötaste & baby är underbar, love you guys!
imorgon är det skola igen. orkar verkligen inte, känner inte för att gå till skolan, vill bara
stanna hemma ju, usch. nej, nu ska jag lägga mig i sängen & krama om baby & säga till
honom hur mycket jag älskar honom, för alla behöver höra det någongång ibland. sov gott. kisses n hugs.


sämst bild iknow, men lika snygg som alltid. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lika ful som alltid

2009-10-06 @ 23:36:04
Postat av: Anonym

lika skabb som vanligt

2009-10-06 @ 23:37:09
Postat av: jasse

men FUCK OFF anonym, idiot.

2009-10-07 @ 21:53:09
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0