OUFF!

nu ni, nu känns det som om att jag gått igenom hela min dator. läst alla bloggar som jag brukar
läsa, kolla alla sidor jag brukade/brukar vara inne på. skrivit en hel text till alla er som hatar mig
så mycket, men ändå läser min blogg? konstigt ... (den texten har ni nog redan läst, hoppas jag!)
sen har jag duschat & nu känner jag mig super fräsh. gjorde ansikts scrub & en aloe vera behandling,
vilken är super bra! kommer såklart från oriflame där min älskling mamma jobbar! haha.


nu ska jag iallafall gå ut & ta en cigg med älskling på balkongen. & senare blir det desperate housewives.
& ja - JAG SKA GÖRA ALLT DET DÄR MED MIN ÄLSKLING, OH HERREGUD, JAG HAR INTE VÄNNER, BUHU! ;) men ni får ha det as bra, så hörs vi kanske senare, eller imorgon. pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

provad face scrub med svavelsyra? det borde smälta bort ditt nylle rejält. bra för dig!

2009-11-18 @ 09:09:21
Postat av: Jocke ;D

Hahaha, var det inte du och Emma som tyckte att Oriflame sög eller? :D

2009-11-18 @ 09:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0