NU VAR DET ETT TAG SEN IGEN!

ja ni, nu var det ju ett tag sen jag skrev igen. anledningen till det är jag
är så himla trött efter skolan. skolan tar seriöst död på mig.
men imorgon är det fredag - kort dag plus att det blir att åka hem tillälskling!

iaf ... idag så vaknade jag av att älskling väckte mig & sa att det var dags att gå upp.
så jag gick upp, men ville gå & lägga mig igen, haha. snacka om lat tjej.
fixade mig iallafall sen stack jag till skolan. träffade elin & hade tråkiga lektioner.
efter skolan gick jag hem, en annan väg dock, men jag gick iallafall med johanna & josse.
söta tjejer :) nu sitter jag & kollar på tv & väntar på bby, han är på stan med sin mor &
umgås lite med henne, mys mys. saknar honom. gud. aja med ni får ha det bra, sen hörs
vi om en stund. puss.

hej förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0