NU SMÄLLER DET!

Alltså ärligt. Alla de kommentarer som jag fått nu bara på en dag. Då jag inte ens skrivit
i bloggen på ett tag. Alltså de kommentarerna är ju faktiskt ... patetiska?
Jag menar, säga till mig att jag inte har kompisar, bara för att ni tycker att jag umgås allt
för mycket med min pojkvän? För det första - min pojkvän bor hos mig, alla skoldagar i veckan,
för att hans skola ligger närmare hemifrån mig, & sen på helgerna sover vi alltid hos honom.
För det andra - varför lägger ni i er i mitt liv, när ni inte känner mig, inte vet hur jag är irl, inte
vet vilka jag umgås med i skolan/fritiden, jag sitter inte hemma hos skriver i bloggen 24/7 som desiree,
kisse & alla de fjortisbloggarna om vad jag gör var 20e sekund.
För det tredje - Ni som sitter hemma, bakom era dataskärmar, där ni kan skydda er, borde inte ha ett
piss att göra om dagarna. & förresten, har jag aldrig skrivit i bloggen att jag ska hem till tex alex med
min pojkvän? vad spelar det för roll om jag umgås med min pojkvän, som är min närmaste vän också`?
vad har ni med den saken att göra? jag menar, stör ni er så mycket på det, kom till linköping, sök upp mig
så kan vi ta ett snack irl, utan dataskärmarna emellan oss. alltså lägg ner nu. ni får ingenting ut av det.


AND SO WHAT om ni tycker jag ser ut som michael jackson, han fick ju iallafall mer sex än vad ni får?
and so do i bitches. jag har inte varit något annat än bara mig själv på bloggen, sen kommer ni med era patetiska kommentarer. jag bryr mig inte om er, så sluta stalka mig på min blogg. srsly. grow upp.

SO WHAT I'M STILL A ROCKSTAR, I GOT MY ROCKMOVES - AND I DON'T GIVE A SHIT ABOUT YOU GUYS, fuck u.

over n out - tilda

Kommentarer
Postat av: Ellan

Ville bara säga att jag inte tycker du ser ut som MJ,du e skit snygg och allt dom är bara avis på ditt utseende!

btw älskar din blogg<3

2009-11-17 @ 16:55:35
Postat av: Anonym

mj kankse fick mycket sex, det var för att han va fame

du kanske får mycket sex fast du håller dig till en.. eller?



själv föredrar jag att ligga runt luuuuser

2009-11-18 @ 09:07:46
Postat av: Anonym

hur kan man vara avis på en mj dubbelgångare?

om du hade varit snygg så hade jag självklart sagt det. tyvärr har ditt utseende bevisar motsatsne



jag fick nåra polare att läsa din blogg och shajt.. dom garvade som efterblivna efter varje "jag vet att jag är snygg". haha seriöst. ge upp. om du nu har det så bra med din pojkvän varför slutar du inte skriva i bloggen helt och hållet istället?

2009-11-18 @ 09:13:16
Postat av: Ellan

haha ni e så jävla omogna skaffa er ett liv! orka klaga på folk hon har sin egen stil om ni inte gillar den FUCK OFF?

2009-11-18 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0