NU SÅ SKA DET BLI SKÄRPNING!

ja, exakt, skärpning, skärpning & skärpning!

älskling borde fan ge mig smisk alltså ... haha nej, men seriöst. nu jävlar
ska tilda komma tillbaks. nu kommer den tilda ni alla älskar att hata att komma
tillbaka. den sköna, söta & LITE små kaxiga tilda. i'm back biiiitches.

nu är lovet sorligt nog slut & jag känner bara flr att lägga mig ner & ja, något. haha.
som tur är har jag min älskling vid sidan om mig all the time. love him. god.
på lovet har jag hunnit med att partjat lite med mina vänner. gått på bio med älskling.
ätit ute med älskling, sovit hos älskling, ja, jag har bott hos älskling, hela lovet! skönt? ja!
jag har hunnit träffa min efterlängtade syter emma med. vet du hur mycket jag saknat dig?!

nu sitter jag iallafall & tittar på csi med baby. as skönt att ha honom här. idag har jag inte gjort
mycket. vaknade brevid bby, åt lite smått, stack till skolan, träffade elin, träffade bby & sen stack
vi hem till mig. nu ska jag be honom skala en clementin till mig, eftersom att det är för svårt för mig! haha.
- bye bye


lite sådär halvt suddig & gammal. men here u go ;)

Kommentarer
Postat av: Jasse

Sötnosen! <3

2009-11-02 @ 22:16:34
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Postat av: Anonym

men ush ditt jävvla äckel!!!

2009-11-04 @ 00:38:28
Postat av: Anonym

du har en finne på bröstet haha

2009-11-16 @ 23:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0