NCIS - LOVER? ;)

visst är det verkligen en skandal att jag inte skrivit sen imorse? haha nejrå, men
jag har verkligen inte orkat & jag har annat för mig om dagarna you know.
idag började jag kvart i elva & slutade kvart övet två, skit skönt!

men nu sitter jag med mamma & älskling, eller älskling snackar med jocke i telefonen,
men vi tittar iaf på ncis, den nya serien ni vet? alltså, det är inte lika bra som vanliga ncis,
dels för att tony inte är med, han är ju en så grym skådespelare, herregud, eller rättare
sagt, gibbs, abby & alla de är inte med! suger ... gud. haha. ncis lover? yes sir yes. ;)

men vi hörs imorgon, ska snart lägga mig i sängen med baby & sleeeepa. skit skönt! pusss



någon mer än jag som älskar ncis? :)


Kommentarer
Postat av: hahha jag är inte anonym bara lite blyg ^^

hahh ... jag gör ;P<333

2009-11-12 @ 18:01:02
URL: http://claraholmstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jävla freak? Vadå skandal? Vadå "jag har annat för mig"? Allt man läser i din blogg är om hur du sitter hemma och tjockar med din pojkvän hela tiden. Skaffa dig ett liv.

2009-11-16 @ 23:18:32
Postat av: Anonym

Freak! Vadå skandal? Vadå "jag har annat för mig om dagarna"? Det enda du skriver om i din blogg är att du sitter och tjockar dig med din pojkvän.

Skandalen är nog att ni båda är sjukt feta.

"Jag har annat för mig" innebär antagligen att ni letar efter billiga bantningspiller som inte ger resultat.

Skaffa er ett liv!

2009-11-16 @ 23:22:19
Postat av: Anonym

lol på den över mig snacka om att rippa grovt

2009-11-16 @ 23:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0