''tilda fotöljen är trasig, du råkar inte ha något med saken att göra?''



Jag tycker det är ganska kul att bli anklagad till saker i mitt hem,
alla skyller på mig så fort något har gått sönder eller något är borta, haha!
blev nyss anklagad för att ha tagit sönder fotöljen i vardagsrummet (Oops)
i know they love me.
men iaf, älskling var hos mig nyss, han stack hem för någon minut sedan,
fick mina efter längtade cigg av hans mamma & anders :) love'em.
ser på scrubs & funderar på vad jag ska göra här näst. 
har bara ätit några mackor idag, orkar inte äta mer, känner mig propp mätt :(
ska nog snart dricka isvatten sen ta en kopp te innan jag drar till sängen för att
lägga mig & sova. har ju trots allt skola imorgon som alla andra, ska faktiskt gå
imorgon. måste skärpa mig. vi hörs senare sötnosar.

kisses tildaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0