SVAR TILL ALLA SOM KALLAR MIG FJORTIS!

hej på er!

tänkte försvara mig lite på alla kommentarer jag får som det står att jag är en översminkad
fjortis osv. för det första så tar jag inte åt mig ett skit av det ni säger, sluta tracka mig, det
betyder bara att ni är osäkra på er själva & att jag är hur säker som helst, vilket jag är!
för det andra så använder jag typ nästan inget smink alls, jag har lite foundation & ibland lite
mascara & det är inte varje dag jag använder mascara, ibland kan det hända att jag har lite läppglans
eller något sånt, men det är inte 24/7. för det tredje, ni verkar älska att läsa min blogg eftersom att
ni tar tiden till att läsa den & sedan kommentera, men fortsätt med det, för jag älskar det!
i know you love me ;)


bara för att jag är blond skit snygg & har put läppar. ni älskar mig. kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0