sjuk :(

hej alla! Var i skolan en stund, sen jag gick hem.
Är otroligt förkyld, har huvudvärk & ont i magen :(
Drar inte till skolan imorgon heller, men på torsdag blir det back 2 school .. tror jag.

Älskling kom till mig runt 4 & har varit med mig ända tills nu. Gud vad jag älskar den killen!
Han kanske kommer hit imorgon med .. dvs om min mamma tillåter det, eftersom
att jag varit hemma från skolan, haha!

nu ska jag nog ta & hämta isvatten & lägga mig ner i soffan & kollapå tv.
Vi hörs senare!

btw, ibland älskar jag min mamma grymt mycket, fick ett sms från comviq & hon
hade tydligen fyllt på mitt kort! bra där :) behövdes verkligen.

kisses tildaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0