har ni också umgåtts med fel folk? kisses

Jag har förstått att jag ooftast umgås i fel kretsar, runt helt fel folk.
trodde faktiskt att jag lärt mig att inte umgås meed de som sedan visas
vara såna personer som man bara vill bli av med. nu slutar jag ta kontakten med
de, i know you will miss me, men jag vet att jag klarar mig utan dig, i really don't needyou.
i know yoou love me ;)

iaf, jag sitter & glor på criminal minds med mamma, & snackar med babe i telefonen.
vi hörs med ett senare inlägg sweeties. bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

droppa attityden.

2009-09-19 @ 11:42:12
Postat av: Anonym

droppa attytiden

2009-09-19 @ 11:43:32
Postat av: Anonym

om någon faktiskt vill vara kompis med dig blir jag förvånad och jag förstår om dom bara vill bli av med dig

2009-09-28 @ 01:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0