New shoes!

Hellu. Idag har jag varit i skolan. Ganska segt. Är sjukt trött nu :(

Well, well, efter skolan stack jag till stan & mötte älskling. Vi gick runt i några timmar
& letade skor, hittade ett par skit snygga klackar, nu ska jag bara gå in de, sen går
de att använda! hittade också ett par skit snygga vita tyg skor, men de fanns dock inte
i min storlek, så det blir väl att gå till stan någon dag & kolla efter ett par nya till hösten!
Blir nog lite kallt på hösten med mina nya klackar. Men de går nog andå att använda till
andra tillfällen, även fast det kanske är lite kallt ute, haha!

Ni får någon bild på skorna när jag har tagit kort på de. Hang in there.

kisses - tildaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0