piercing & hela köret!

Nu är det så att jag inte skrivit över helgen för att jag inte har haft lust. hade också glömt
kamera sladden, så jag kunde inte lägga in bilder. vilket är tråkigt, då alla vill ha bilder,
ist för bara några rader med text, eller hur?

Men alla vet ju att jag fyllde år i torsdags eller hur? & i fredags fick jag en present av min pojkvän
& min mamma - piercing i tungan, guuuud vad jag har längtat efter det! så nu är min tunga svullen,
(tog den i fredags, för er som inte fattade det) & jag kan inte äta riktig mat förns svullnaden har lagt
sig ner. så jag får dricka yoghurt osv, men det är ju gott! nu måste jag lkila iväg till skolan.
här får ni en bild på min piercing :D kram juste har en ny jacka med! & skor haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt! :)

2010-03-29 @ 20:21:46
Postat av: Blondaa - Uppsalas största blogg

Sv: haha tack så mycket! <3

2010-04-16 @ 21:48:17
URL: http://blondaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0