ibland handlar allt om att bjuda på sig själv!

hej igen, för typ andra gången den här månaden? herregud, det är en bra början, inte sant? :)

ibland handlar allting om att bjuda på sig själv. Att ha ett bra självförtroende är inte så populärt
bland alla nu, men jag tycker själv att man ska satsa på sig själv & inte ta upp allt med -
''jag är för tjock.'' eller ''jag passar inte in för att jag inte har samma stil som alla andra.''
Själv har jag aldrig varit som alla andra, förut var svart klädd, sen hade jag jätte mycket
färger på mig. Men nu är jag bara allmänt det jag känner mig för, det jag vill ha på mig,
de skorna som jag gillar & allt sånt därnt! Så ge ert sj'älvförtroende en chans.



Kommentarer
Postat av: emelie

tack vad glad jag blir ;)

2010-03-22 @ 21:47:09
URL: http://eemsn.blogg.se/
Postat av: Trang

COOL DU ÄR TILDA 8D!

2010-03-22 @ 21:57:48
Postat av: Anonym

äääääntligen, blogga lite oftare!;*

2010-03-22 @ 22:41:32
Postat av: Bella(L)

Vi älskar att tilda börjar blogga igen :D<3333

2010-03-23 @ 22:47:02
URL: http://flikkanbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0