jag kan inte ens stå när du inte ser på.

''Jag kan inte ens stå när du inte ser på.''
de orden i den meningen är så sanna. Jag skulle inte vilja
se dig & mig ifrån varandra. Utan varandra, någonsin.
De andetag jag tar, tar jag för dig, jag lever för dig.


Idag var jag i skolan en stund. Stack hem efter lunchen, huvudvärken
var onändlig, drog också hem för att jag verkligen inte hade lusten att
stanna kvar. Älskling sitter just nu & spelar. Hade tänkt att ta en dusch
snart & sedan måste jag plugga in för ett so prov jag har imorgon.
wish me good luck!

so baby keep my heart beat b'beat beat beating.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf har du slutat blogga? :(

2010-03-10 @ 06:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0