HOME SWEET HOME ... ELLER?

hej igen! nu var det ett tag sen jag skrev ... igen. men ni får stå ut. speciellt ni anonyma,
ni verkar ju älska att kommentera min blogg era fuck faces. screw you. seriöst.

helgen blev iallafall inte som tänkt, speciellt inte fredagen. trodde allt skulle ordnas.
men jag hade visst fel. tydligen är det inte som förut. de som du inte alls gillade förut,
betyder mer för dig än vad jag betyder eller ... ska jag säga betyde`?
annars var helgen underbar som alltid, såklart så sov jag hemma hos älskling. love him.

nu sitter vi hemma hos mig, i min tråkiga lägenhet & funderar på att dra en snabb visit till affären
för att köpa mineralvatten - det är så gott!

men ni får ha det bra. pusss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var du som ville snacka, se då till att göra det istället. Du kunde bara dragit iväg mig.

2009-11-24 @ 07:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0