HEMMA IGEN!

kom hem från skolan för ett tag sen. åt lite mat & tittade lite på tv.
nu sitter jag här & läste precis mina kommentarer jag fått från alla anonyma.
till den anonyma som tydligen hatar mig men tipsade mig för sina vänner - tusen tack!
bara bra att fler läser min blogg, eller hur? & jag är så jobbig för att jag skriver att jag
är snygg osv ... men, det syftar ju bara på att du/ni har dåligt självförtroende?
ni är säker såna som sitter bakom dataskärmen & spelar cs hela dagarna, eller hur?
inte mitt fel att era föräldrar nästan ville ge bort er när ni var små, de blev säkert spyfärdiga ;)

iallafall .. jag funderar på att kolla med älskling om vi ska åker ner till stan & kolla om emma eller
någon orkar vara idag, jocke kanske? svar på din kommentar jocke - jag hatade aldrig oriflame, dock
så var jag lite osäker på att de var bra pga av att den mascaran jag fick först, var dålig, haha! puss ;)


vad har ni gjort idag? puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

cs är iaf bättre än din fula blogg!

gå o sug

2009-12-25 @ 15:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0